søndag 4. september 2016

Hvorfor ikke....

.... finne på noe helt annet ....



Fikk bestilling på et bryllupskort av en kollega .
Han ga meg frie tøyler og stoler visstnok på at jeg ville lage noe som ville være passende


Av bazzill laga jeg en ny innpakning til ei eske med
After Eight
Mønsterark fra Pion Design
Søte stempel fra Kort & Godt
Metall og die cut er av ukjent opphav





Laga en stor tag som passer i eska.
På baksiden av den er det god plass til å skrive en personlig hilsen





Noe som gleder mitt papir ♥ er alle flotte
tilbakemeldinger og kommentarer jeg har fått til dette "orginale"
bryllupskortet
♥ Takk ♥


Deltar i disse utfordringene :

*Nordsalten hobbyklubb # Brett det !



6 kommentarer:

  1. Så kult, Helle! Skikkelig fint :-) Klem...Mona

    SvarSlett
  2. Nyyydelig. Tror e må prøve����

    SvarSlett
  3. Utrolig kreativt og lekkert!

    SvarSlett
  4. Så lekkert bryllupskort. Og gøy med noe nytt. Dette kortet stikker seg nok ut på gavebordet, og både bestiller og mottaker blir nok svært fornøyd. Nydelig. Takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb.
    DT-Marie

    SvarSlett

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake