søndag 14. august 2016

- GIVEAWAY -



Nå har jeg trukket en vinner  :-)
28 kommentarer ,men 3 av dem var skrevet to ganger
Den heldige vinneren er

ANNE GRO BRAKSTAD

Gratulerer
Send meg ei melding på FB med din postadresse
innen ei uke,så får du en pakke scrappesnop fra meg

~~ ♥ ~~





Nå er det vel på  tide med en
                                                                  GIVEAWAY



                                        

                                                     Det du kan vinne er:
                                                      Lerret på ramme
                                               En pakke bling fra Prima
                                     En pakke tag i akvarellpapir fra Prima
                         Masse flott metallcharms som nøkler,blomster og innsekt
                                                      Sorte "diamanter"
                                                Sist men ikke minst,
                            Rust paste fra Finnabair/Prima som gir en herlig og naturtro
                                                                      rusteffekt.



                                               
                                 
                          Det du må gjøre for å være med i trekningen er :

                                   Legge deg til som følger av bloggen min hvis du har egen blogg.
                     Dele mitt bilde av giveawayen i din sidebar eller som et eget innlegg
                                  i egen blogg med link til denne bloggposten.
                                     Alle som vil være med i trekningen MÅ kommentere
                                       Dere som ikke har blogg deler dette innlegg på FB
                                     

                                                Vinneren trekkes 1. oktober
                                                          Lykke til...


                                      

30 kommentarer:

  1. Reglene er fulgt og jeg er med :) Takk for en superfin giveaway!

    SvarSlett
  2. Søkke ta, d va fin candy! Må næstn hiv mæ med på deinn :-) Så får æ bare krysse fingran. Klem...Mona

    SvarSlett
  3. Følger deg og alt det flotte du lager allerede. Krysser fingrene for en flott giveaway.

    SvarSlett
  4. Følger deg og deler gjerne, men har dessverre ikke blogg

    SvarSlett
  5. Følger deg og deler gjerne, men har dessverre ikke blogg

    SvarSlett
  6. Flott giveaway :) Følger bloggen din og deler på min fb side

    SvarSlett
  7. Da har jeg delt og er med. Kjempefin giveaway. Pasten er kjempegod i bruk. Klem fra Kirsten.

    SvarSlett
  8. For et herlig giveaway! 😊Tusen takk for muligheten til å få en slik flott scrappegodis!

    SvarSlett
  9. Fantastisk giveaway Helle :) Har lagt på min sidebar og delt på Facebook siden min :)

    SvarSlett
  10. Lekker og ikke minst SPENNENDE give away. Reglene er fulgt og fingrene er krysset :-)

    SvarSlett
  11. WOW!! Så superflott giveaway!!
    Jeg krysser fingrene!!😊

    SvarSlett
  12. WOW!! Så superflott giveaway!!
    Jeg krysser fingrene!!😊

    SvarSlett
  13. Helt nydelig giveaway, Helle! :D <3 Alle reglene er fulgt og her er både fingre og poter krysset! :D STOR klem <3

    SvarSlett
  14. Lekker og Spendende Give Away....... regler er fulgt og krysser fingre

    Klem Winnie

    SvarSlett
  15. Regler fulgt til punkt å prikke, så nå krysses alt som krysses kan

    SvarSlett
  16. Så fine gaver, krysser fingrene for at jeg blir den heldige!!! Reglene er også fulgt av meg!!!

    SvarSlett
  17. Liker det du lager! Har delt på Facebook, men har ikke blogg. Krysser fingre og gleder meg til å de mer av det du produserer! Mvh Tone Blytt

    SvarSlett
  18. Oi! så my flott stæsj! Elsker Prima og Finnabair ♥
    Har delt i min blogg sidebar, og følger deg gjerne :)
    Og om du tar en titt innom meg, så har jeg også en bloggcandy akkurat nå! ♥ Tindaloo

    SvarSlett
  19. Hello Helle. I am your new follower and love your creations.
    Your candy is super and I love to win it.
    I posted it on my sidebar.
    Gr, Elly

    SvarSlett
  20. Hello Helle. I am your new follower and love your creations.
    Your candy is super and I love to win it.
    I posted it on my sidebar.
    Gr, Elly

    SvarSlett
  21. bloggen min er ikke oppe å går men jeg har sååå lyst å bli med likevel. Deler dette på FB og krysser alt jeg har :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  22. Åååå, for en herlig giveaway ♥
    Jeg var da helt sikker på at jeg fulgte deg, men her må noe ha skjedd :-O
    Men NÅ følger jeg deg igjen :)
    Nydelig bløogg med nydelige kreasjoner ♥
    Siden bloggen min ligger brakk, deler jeg innlegget ditt på FB jeg :)

    Amil fra Anne :)

    SvarSlett
  23. Herlig giveawey :-) Har lagt inn bilde i sidebaren min og blitt følger. Blir spennende å se hva du lager fremmover.

    SvarSlett
  24. Sikken da en kanon Give Away her Helle. Har lagt mig til som følger og delt på FB da min blog ikke har været aktiv i 1½ år, så tænkte, det var bedre og mere set, så håber det går.

    SvarSlett
  25. Så flott Giveaway Helle :) Krysser fingre og tær!
    Er følger og legger deg i sidebaren på bloggen :)
    Ha en flott dag!
    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  26. Congrats to the lucky winner. Thanks for the chance.

    SvarSlett
  27. Congrats to the lucky winner. Thanks for the chance.

    SvarSlett

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake