tirsdag 5. januar 2016

Sjokoladekort til jubilanten...

 Ønsker dere alle et riktig Godt Nyttår


Årets første bestilling er ferdig,-
Et sjokoladekort til en kar som fyller 40 år

Dette herlige bildet som ble brukt fant jeg i utklippsboksen min,så opphavet er for meg ukjent..



Disse sjokoladekortene laga jeg en god del av før jul,-
-en søt gave til den som har det meste
Mønsterarket som jeg brukte er fra Riddersholm Design
Dieser fra Lil' Inker designs og Kort & Godt
"Gratulerer" og "40" er stanset ut i mosegummi


Deltar i utfordringen hos :
Kreativ Scrapping : Alt er lov
Nordsalten Hobbyklubb : # 130 Alt er lov

2 kommentarer:

  1. så stilig! Og for et kult bilde :) Tusen takk for at du deltar i januar utfordringen hos Kreativ Scrapping :) Klem DT Rita

    SvarSlett
  2. Kjempestilig sjokoladegave. Nydelige farger. Takk for at du deltar hos oss i NSHK.
    Dt-Brita

    SvarSlett

Hyggelig at du stakk innom .
Velkommen tilbake